یک گزینه دیگر از سرمربیگری تیم ملی انصراف داد ا فرکی: رقابت فعلی غیرواقعی و نمایشی است

به گزارش لیتن، یکی دیگر از گزینه های سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان نیز انصراف داد.

یک گزینه دیگر از سرمربیگری تیم ملی انصراف داد ا فرکی: رقابت فعلی غیرواقعی و نمایشی است

به گزارش خبرنگاران - در شرایطی که از روز گذشته امیر قلعه نویی، ساکت الهامی، حمید مطهری، مهدی تارتار انصراف خود را از سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشتند، حسین فرکی نیز به عنوان پنجمین نفر به صورت رسمی انصراف خود را برعهده گرفتن این سمت اظهار داشت.

مربی اسبق تیم ملی با انتشار نامه ای مطرح نمود در شرایط فعلی تمایلی برای حضور در این تیم ندارد.

متن این نامه به توضیح زیر است:

به نام خدا

حضور در قامت مربی تیم ملی فوتبال قطعا بالاترین افتخار ممکن برای هر مربی وطن دوستی خواهد بود که دغدغه اعتلای نام کشور را داشته است.

قرار گرفتن در بین گزینه های سرمربیگری تیم ملی در شرایط معمول مدال افتخاری است که در ازای یک عمر فعالیت حرفه ای و دستاوردهای ورزشی اعطا می گردد اما متاسفانه روندهای غلط و تصمیمات نادرست این رقابت را از معنای اصلی خود تهی نموده است و عدم حضور گزینه های شایسته دیگر که نام آن ها در روزهای اخیر در فکر تمامی فوتبالدوستان تکرار می گردد رقابت فعلی را به رقابتی غیرواقعی و نمایشی تبدیل نموده است.

اینجانب در تمامی سال های فعالیت حرفه ای خود در تیم ملی، به عنوان بازیکن ضربه ای به توپ نزدم و به عنوان مربی قلمی بر روی کاغذ نچرخاندم مگر در راه خوشحالی ملت شریف ایران و افتخار آفرینی برای نام کشور و در شرایط فعلی نیز این رقابت را شایسته فوتبال ملی و مردم فوتبالدوست کشورم نمی دانم و بدینوسیله ضمن تکذیب ارائه هرگونه برنامه به فدراسیون فوتبال انصراف خود را از حضور در چنین رقابتی اعلام می دارم.

بدیهی است تجربه سالیان طولانی حضور بر روی نیمکت تیم ملی و بعلاوه قهرمانی در رده باشگاهی فرصتی برای اینجانب فراهم نموده است که برنامه ای دقیق و عملی برای راهنمایی تیم ملی تنظیم کنم اما افسوس که شرایط فعلی را مستعد اجرای این برنامه نمی بینم.

در سرانجام، به عنوان شاگرد اخلاقی ترین مکتب فوتبال ایران تشکر فراوان خود را از تمامی پیشکسوتان و فوتبالدوستانی که در این مدت از اینجانب حمایت نموده اند اعلام می دارم و برای تیم ملی فوتبال سرفرازی و موفقیت را آرزو دارم.

هفتم اسفند 1401

حسین فرکی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2270

به "یک گزینه دیگر از سرمربیگری تیم ملی انصراف داد ا فرکی: رقابت فعلی غیرواقعی و نمایشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک گزینه دیگر از سرمربیگری تیم ملی انصراف داد ا فرکی: رقابت فعلی غیرواقعی و نمایشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید