6 ماسک موی پرفروش و عالی که می توانید از خبرنگاران خریداری کنید

به گزارش لیتن، برخی از افراد فکر می نمایند که انتخاب شامپوی خوب، برای مراقبت از مو کافی است، اما بدون استفاده از ماسک، روتین مراقبتی شما کامل نمی گردد. ماسک های مو معمولاً ترکیبی از روغن های طبیعی، کره ها، ویتامین ها و پروتئین ها هستند، که با نفوذ به ساقه مو، رطوبت و مواد مغذی مورد احتیاج آن را تامین می نمایند و به ترمیم آسیب ها می پردازند. یکی از مزایای اصلی این محصولات، آبرسانی عمیق است و به همین علت برای موهای خشک و آسیب دیده بسیار مفیدند. با وجود تمام این مزایا، انتخاب یک محصول باکیفیت برای مشاهده نتیجه بهتر، اهمیت زیادی دارد. در این مقاله، ما تعدادی از پرفروش ترین و برترین ماسک های مو در خبرنگاران را معرفی نموده ایم، تا بتوانید با توجه به نوع مو و احتیاجهایتان، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

6 ماسک موی پرفروش و عالی که می توانید از خبرنگاران خریداری کنید

1. ماسک موی بیول مدل کاکائویی

ماسک موی بیول مدل کاکائویی، یک راه عالی برای مراقبت از موهای رنگ شده و آسیب دیده است. این ماسک که حاوی مواد مغذی و ترمیم نماینده است، به موهای شما نرمی و لطافت می بخشد. عصاره دانه کاکائو به خاطر خواص آنتی اکسیدانی و مرطوب نمایندگی خود، از موهای رنگ شده مراقبت می نماید و باعث حفظ درخشانی آن ها می گردد.

مواد مغذی موجود در این ماسک، به عمق موها نفوذ و به خوبی آن ها را تغذیه می نماید. بعلاوه کراتین هیدرولیز شده نیز ساختار آسیب دیده موها را ترمیم می نماید. در حقیقت این ماده تقویت نماینده ، به خاطر ترمیم آسیب دیدگی های سطحی، می تواند موهای شنماینده و آسیب دیده را احیا کند.

2. ماسک موی شون مدل Ginseng And Keratin

اگر موهای خشکی دارید و همواره دنبال راهی برای از بین بردن وز مو می شد، ماسک موی شون، خواسته شما را برآورده می نماید. این ماسک مو با داشتن کراتین هیدرولیز شده، یکی از برترین ماسک های مو است و به خوبی می تواند مسئولیت صافی و نرمی موی شما را بر عهده بگیرد و از گره خوردن آن جلوگیری کند. بعلاوه آنتی اکسیدان های موجود در عصاره جینسینگ، باعث سلامتی و تقویت مو می شوند. توجه کنید که ماسک موی شون برای استفاده در حمام فراوری شده است و احتیاج به آبکشی دارد.

3. ماسک موی آرگان نئودرم مدل نوتریسل

احتمالا شما هم درباره خواص فوق العاده روغن آرگان برای مو شنیده اید. با استفاده از ماسک موی نئودرم مدل نوتریسل، می توانید از این خواص بی نظیر بهره ببرید. روغن آرگان، با ترمیم نمایندگی و مرطوب نمایندگی خود، موها را از ریشه سالم و محکم می نماید. این روغن که حاوی اسیدهای چرب ضروری و ویتامین E است، علاوه بر نفوذ به عمق مو و تغذیه کامل آن، باعث حفظ رطوبت طبیعی مو می گردد و از خشکی و شنمایندگی آن ها جلوگیری می نماید.

بعلاوه، وجود ویتامین A - C - E در ترکیبات این ماسک، باعث تقویت ساختار مو و حفظ سلامت آن ها می گردد. این ویتامین ها به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل نموده و در مقابل عوامل محیطی آسیب زا، مانند آلودگی و اشعه UV، از مو محافظت می نمایند.

ماسک موی آرگان نئودرم یکی از برترین ماسک های مو است که با استفاده منظم از آن، می توانید نرمی و لطافت را به موهای خود هدیه دهید.

4. ماسک موی تقویت نماینده و مغذی انواع موی لافارر

فارغ از بلندی یا کوتاهی و صافی یا فر بودن، موی لطیف و سالم، می توانند زیبایی شما رو چندین برابر کند. ماسک موی لافارر با داشتن روغن نارگیل، به موهایتان رطوبت و زیبایی می بخشد و از خشکی و شنمایندگی آن ها جلوگیری می نماید. این روغن حاوی اسید لوریک، ویتامین E و فسفولیپید phospholipid است که باعث تغذیه موها و افزایش نرمی و درخشانی آن ها می گردد.

بعلاوه کراتین هیدرولیز شده موجود در ماسک، یک ماده فوق العاده برای تقویت و بازسازی مو است. این ماده با پر کردن شکاف های مو و ترمیم خرابی های سطحی آن، موها را قوی تر و مقاوم تر می نماید. با استفاده منظم از این ماسک، می توانید حالت ارتجاعی را به موهای خود برگردانید و از خطر شنمایندگی و آسیب تماشا آن ها جلوگیری کنید.

عصاره آلوئه ورا و ویتامین F نیز در اثربخشی این ماسک نقش بسیار مهمی دارند و می توانند موهای آسیب دیده را ترمیم و رطوبت موها را حفظ نمایند. در آخر اگر در پی ماسکی هستید که برای انواع مو مناسب باشد، ماسک لافارر گزینه فوق العاده ای است.

5. ماسک موی پنتن مدل Onarici

برای مراقبت از مو و تقویت آن ها، باید بعد از حمام نیز به موهایتان رسیدگی کنید. ماسک موی پنتن مدل Onarici، یکی از برترین ماسک های مو برای روتین مراقبتی بعد از حمام است. این محصول که به آبکشی احتیاج ندارد، با داشتن روغن آرگان، به خوبی موهای شما را تغذیه و آبرسانی می نماید. ماسک موی پنتن، بدون ایجاد چربی و احساس سنگین شدن، موهایی نرم و لطیف به شما هدیه می دهد. بعلاوه ویتامین موجود در ماسک مو، باعث درخشان شدن موهای شما می گردد و از وز شدن آن ها جلوگیری می نماید.

قبل از خشک شدن موها، کمی از این ماسک را به روی ساقه موهایتان بزنید و از درخشندگی و نرمی آن ها لذت ببرید.

6. ماسک موی بیتروی مدل کراتین آرگان

اگر راه های مختلفی را برای تقویت موهایتان امتحان نموده اید اما نتیجه ای نگرفته اید، با ماسک موی بیتروی مدل کراتین آرگان، می توانید زندگی دوباره ای به موهای خود ببخشید. این ماسک مو برای انواع موهای کدر، خشک، آسیب دیده، سوخته و … مناسب است. ترکیبات موجود در ماسک موی بیتروی، نه تنها بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده را به عهده می گیرد، بلکه به خوبی آن ها را تغذیه می نماید.

موهای ضخیم یکی از معیارهای سلامت و زیبایی مو است، به همین علت ماسک موی بیتروی مدل کراتین آرگان از نازک شدن مو جلوگیری می نماید. بعلاوه از آن جایی که این ماسک مو به خوبی و طولانی مدت، رطوبت مورد احتیاج مو را تامین می نماید، می تواند در بهبود خشکی مو نیز، تاثیر بسیار زیادی بگذارد.

7. شیر موی فاربن مدل پروتئین.

شیر موی فاربن مدل پروتئین یکی از برترین ماسک های مو برای تقویت و تغذیه موهای شماست. پروتئین شیر، با داشتن ترکیبات غنی از اسیدهای آمینه، ویتامین ها و مواد معدنی، به عمق ریشه های مو نفوذ نموده و باعث قوی تر و محکم تر شدن موها می گردد. این ماسک، با بهبود ساختار داخلی موها، به حفظ سلامت آن ها یاری نموده و موهای شنماینده و آسیب دیده را تقویت می نماید.

بعلاوه پروتئین شیر به عنوان یک مرطوب نماینده طبیعی، رطوبت لازم مو را فراهم می نماید و مانع از ایجاد خشکی و شنمایندگی آن ها می گردد.

8. ماسک موی بدون آبکشی مارال مدل آووکادو

اگر در پی ماسک مویی می شد که به خوبی از موهایتان مراقبت کند و در عین حال قیمت مناسبی داشته باشد، ماسک موی مارال انتخاب بسیار خوبی است. این ماسک با داشتن ترکیبات فوق العاده، خواص بسیاری دارد، که یکی از مهم ترین موارد آن، از بین بردن وز مو است که باعث زیبایی ظاهر شما می گردد.

ویتامین E موجود در ماسک مارال، به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی، از مو در برابر آسیب های رادیکال های آزاد محافظت و رشد مو را تقویت می نماید. بعلاوه، این ویتامین می تواند به حفظ رطوبت موها یاری نموده و از شادابی و درخشندگی طبیعی مو مراقبت کند.

از دیگر ترکیبات این ماسک، ویتامین B است که مانع از شنمایندگی مو می گردد، و به همین علت نقش مهمی در سلامت و زیبایی موهای شما ایفا می نماید.

9. ماسک موی استم سل مدل 7in1

ترکیبات فوق العاده ماسک موی استم سل، آن را به یکی از برترین ماسک های مو تبدیل نموده است. روغن آرگان، که حاوی اسیدهای چرب لازم است، نرمی و لطافت را به موهای خشک و آسیب دیده باز می گرداند. این روغن، قدرت بازسازی موها را افزایش می دهد و در برابر آسیب های محیطی از آن ها مراقبت می نماید.

شی باتر موجود در این ماسک، حفظ رطوبت موهای شما را به عهده می گیرد و از خشکی و شنمایندگی آن ها جلوگیری می نماید. این ماده ،حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان های قوی نیز است و به حفظ سلامت مو یاری می نماید.

بعلاوه، وجود آلوئه ورا با خاصیت مرطوب نمایندگی، التیام بخشی و آنتی باکتریالی خود در ماسک استم، به حفظ سلامت پوست سر یاری نموده و با ایجاد لایه ای محافظ بر روی موها، از آن ها در برابر آسیب های محیطی و تغییرات آب و هوایی محافظت می نماید. علاوه بر این ها، کراتین نیز به عنوان یک پروتئین قوی، موها را تغذیه نموده و ساختار داخلی آن ها را تقویت می نماید.

10. ماسک موی مغذی هانادی مدل روغن آرگان

تمام موها به رسیدگی و مراقبت احتیاج دارند، حتی موهای معمولی. با وجود این که مراقبت از این نوع مو، ساده تر است و احتیاج به درمان آسیب های انواع دیگر مو را ندارد، اما همچنان برای حفظ سلامت آن ها، باید از شامپو و ماسک موی مناسب بهره ببرید. ماسک موی مغذی هانادی مدل روغن آرگان، احتیاجهای موهای معمولی را به خوبی برآورده می نماید.

علاوه بر روغن آرگان که از خواص بی نظیر آن نوشتیم، ویتامین E موجود در ماسک هانادی نیز، به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی، محافظت از موهایتان را در برابر آسیب های محیطی بر عهده می گیرد و به سلامت و درخشندگی آن ها یاری می نماید. از آن جایی که در ترکیبات این ماسک ویتامین A وجود دارد، می تواند با تنظیم میزان فراوری سبوم، به سلامت پوست سر یاری کند و مانع از افزایش چربی غیرمطلوب گردد.

11. ماسک موی سوپکس مدل روغن زیتون و آلوئه ورا

ماسک موی سوپکس یکی از پرفروش ترین ماسک های خبرنگاران است که قیمت بسیار مناسبی هم دارد. این ماسک مو با داشتن روغن زیتون و عصاره آلوئه ورا، یک راهکار طبیعی و موثر برای تقویت مو است.

روغن زیتون که سرشار از ویتامین ها، اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان هاست، موهای شما را تغذیه می نماید و باعث حفظ رطوبت آن ها می گردد. بعلاوه، عصاره آلوئه ورا، با خاصیت مرطوب نمایندگی، التیام بخشی و ضد التهابی خود، به موهایتان نرمی و لطافت می بخشد. هر دو ماده موجود در ترکیبات ماسک، دو عنصر طبیعی و موثر برای تقویت و ترمیم موها هستند؛ به همین علت مواد مغذی و رطوبت لازم را به مو می رسانند و به حفظ سلامت موها و پوست سر شما یاری می نمایند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 خرداد 1402 بروزرسانی: 15 خرداد 1402 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2308

به "6 ماسک موی پرفروش و عالی که می توانید از خبرنگاران خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 ماسک موی پرفروش و عالی که می توانید از خبرنگاران خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید