شروع سریال های رمضانی تماشا از 15 اردیبهشت ، بازگشت بانوی عمارت

به گزارش لیتن، شبکه تماشا در فاصله کمتر از یک هفته گزینه های خود را برای پخش در ماه مبارک رمضان آشکار کرد که شامل دو سریال محبوب ایرانی و یک سریال سیاسی خارجی است.

شروع سریال های رمضانی تماشا از 15 اردیبهشت ، بازگشت بانوی عمارت

به گزارش خبرنگاران، ماه رمضان بر اساس تقویم رسمی روز دوشنبه 16 اردیبهشت شروع می گردد و یک روز پیش تر نخستین قسمت سریال های رمضانی روی آنتن شبکه تماشا می رود. مهم ترین مجموعه هم بی تردید بانوی عمارت است که سال گذشته از شبکه سه پخش و بسیار محبوب و پربیننده شد. این سریال 34 قسمتی به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد ساخته شده و داستانی تاریخی از ایران معاصر را روایت می نماید.

بانوی عمارت ماجرایی عاشقانه از دوران قاجار است و در بستر آن به حادثه ترور ناصرالدین شاه به دست میرزا رضا کرمانی هم پرداخته می گردد. پانته آ پناهی ها، مریم مومن، حسام منظور، نیکی نصیریان، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خداپناهی، شبنم فرشادجو، علیرضا شجاع نوری، محمد فیلی، مهتاج نجومی، صالح میرزاآقایی و مینا وحید از جمله بازیگران این مجموعه هستند که ترانه آن را محسن چاوشی با آهنگسازی فردین خلعتبری خوانده است.

دومین سریال رمضانی شبکه تماشا زیر پای مادر است؛ مجموعه ای به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی سعید نعمت الله که ماه رمضان دو سال پیش از شبکه یک پخش شده بود. کامبیز دیرباز، بهناز جعفری، پریوش نظریه، علیرضا آرا، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، حمیدرضا هدایتی، مهدی سلطانی سروستانی، مجید واشقانی، نوید خداشناس، مجید نوروزی، درسا بختیار و آتیلا پسیانی بازیگران زیر پای مادر هستند که داستانی خانوادگی و اجتماعی دارد.

گزینه خارجی مدیران تماشا سریالی است که نخستین بار نوروز 95 از شبکه افق پخش شد. مردان سایه محصول 2001 و درباره فساد سیاسی و اخلاقی در فرانسه است. این سریال به کارگردانی فردریک تلیه در دو فصل شش قسمتی ساخته شده و رقابت های ناسالم برای کسب قدرت، خانواده های متزلزل سیاستمداران فرانسوی و بازی های رسانه ای و پویش های تبلیغاتی را به تصویر کشیده است.

بانوی عمارت از 15 اردیبهشت هر روز ساعت 20، زیر پای مادر هر روز ساعت 21 و مردان سایه هر روز ساعت 22 روی آنتن تماشا می روند و هر کدام سه نوبت بازپخش خواهند داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 229

به "شروع سریال های رمضانی تماشا از 15 اردیبهشت ، بازگشت بانوی عمارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع سریال های رمضانی تماشا از 15 اردیبهشت ، بازگشت بانوی عمارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید