ابعاد تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان آنالیز می گردد

به گزارش لیتن، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این کمیسیون در اولین جلسه پیش روی خود به آنالیز ابعاد مختلف حادثه تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان در فضای سوریه می پردازد.

ابعاد تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان آنالیز می گردد

از سفر با تور لحظه آخری پاتایا 1400 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

ابوالفضل عمویی در تبادل نظر با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران با اشاره به دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در هفته آینده، گفت: این کمیسیون در اولین جلسه پیش روی خود به آنالیز ابعاد مختلف حادثه تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان در فضای سوریه می پردازد.

وی ادامه داد: جلسه عصر روز گذشته کمیسیون نیز با حضور مقامات مربوطه از سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت امور خارجه و ستاد کل نیروهای مسلح به جزییات این اقدام غیرقانونی نیروهای اشغالگر آمریکایی در قبال مسافران این پرواز غیرنظامی می پردازد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین اضافه کرد: ابعاد حقوقی، بین المللی، بشردوستانه، هوایی و نظامی این حرکت تهدیدآمیز بخش هوایی نیروی تروریستی و اشغالگر سنتکام، در این جلسه مورد بحث قرار خواهد گرفت و ضمن مروری بر آخرین اقدامات انجام شده در نهادهای مختلف در واکنش به اقدام آمریکا، شکایت جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی پیگیری خواهد شد.

4151/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1276

به "ابعاد تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابعاد تعرض جنگنده های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ماهان آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید