اطلاع رسانی صحیح سبب فراوری امنیت در جامعه می گردد

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، ضیاالدین صبوری بعد از ظهر سه شنبه در مراسم نشست با اصحاب رسانه طی سخنانی گفت: خبرنگاران بکوشند که در عصر حاضر در جهت اطلاع رسانی صحیح کوشا باشند چرا که مردم، رسانه ها و حاکمیت سه ضلع اطلاع رسانی محسوب می شوند.

اطلاع رسانی صحیح سبب فراوری امنیت در جامعه می گردد

صبوری در ادامه اضافه نمود: امروز بسیاری از چالش ها ناشی از عدم ارتباط شفاف و اطلاع رسانی به موقع و صحیح است و نقش خبرنگاران در رسالت خبررسانی و ارتباط موثر با مردم در شرایط تحریم و نیز برخی مشکلات داخلی غیر قابل اغماض است.

وی با بیان اینکه خبر باید با هدف تبیین و انتقال واقعیت ها منتشر گردد اعلام کرد: اصحاب رسانه بکوشند اخبار و واقعیت ها را به گوش مردم برسانند چرا که در جایی که با عدم انتشار صحیح خبر روبرو باشیم اخبار جعلی و غیر واقعی جای آن را خواهند گرفت.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با اشاره به اینکه انتشار اخبار واقعی منتج به فراوری امنیت می گردد می گردد بیان داشت: جامعه نیازمند آرامش شادی و نشاط است و لازم است فراوری انرژی و نشاط در میان مردم و جوامع گسترش یابد و امروز باید به تداوم آمیدافرینی بپردازیم تا کشور بتواند به هدف غایی خود برسد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 29 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 9

به "اطلاع رسانی صحیح سبب فراوری امنیت در جامعه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاع رسانی صحیح سبب فراوری امنیت در جامعه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید