اعلام برگزاری پایلوت نمایشگاه اکسپو دبی از اواسط اسفند

به گزارش لیتن، ایرنا/ براساس سخنان مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی، برگزاری پایلوت نمایشگاه اکسپو دبی از اواسط اسفند صورت می گیرد.

اعلام برگزاری پایلوت نمایشگاه اکسپو دبی از اواسط اسفند

قضیه چیست؟

خشایار نیکزادفر از برگزاری پایلوت نمایشگاه اکسپوی 2020 (2021) دبی اطلاع داد و اضافه نمود: در این پایلوت که در آن نمایندگانی از حوزه های صنعت، تجارت، اقتصاد و حوزه های فرهنگی هم حضور خواهند داشت، به منظور آمادگی، پایش، تجمیع و توانمندی های سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای حضور در نمایشگاه اکسپوی دبی از تمام ذی نفعان سه حوزه دعوت بعمل آمده است.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی با بیان اینکه حضور در این نمایشگاه به صورت رایگان است، مطرح کرد: ما در نظر داشتیم که هم زمان و در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی این امکان فراهم گردد، اما بدلیل ارسال نشدن اطلاعات و محتوا از سوی استان ها این امکان میسر نشد و 10 روز پس از اتمام نمایشگاه، سالنی به مساحت هزار مترمربع از سوی شرکت نمایشگاه ها برای این کار اختصاص داده می گردد و تا مهر سال 1400 و همزمان با برگزاری اکسپوی دبی ادامه خواهد داشت.

وی رویکرد خلاقانه برگزاری پایلوت بخش گردشگری و فرهنگی اکسپوی دبی را فرصتی مغتنم برای همه ذی نفعان این حوزه برشمرد و توضیح داد: شرط حضور، پیش ثبت نام و ارسال محتواهای نمایشی است که از استان ها درخواست نموده ایم و تمامی اطلاعات و محتواهای ارسال شده را نمایش می دهیم.

نیکزادفر اضافه نمود: متقاضیان با مراجعه به سایت در محل معین شده به نام پایلوت نمایشگاه اکسپوی 2020 ثبت نام نموده و برنامه اجرایی خود را به این شرکت اعلام نمایند. امیدواریم فعالان سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حضور پررنگ و مقتدرانه ای در این رویداد داشته باشند.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی همچنین از رویدادها، همایش ها، بسته های سرمایه گذاری، معرفی کالاهای برند ملی در حوزه گردشگری و صنایع دستی، گروه های آیینی و موسیقی، غذاها و آشامیدنی های محلی، مواضع طبیعی درمانی، معرفی ظرفیت های مقاصد مختلف گردشگری کشور، گردشگری سلامت، گردشگری الکترونیک و استارتاپ های گردشگری، روستاهای تاریخی گردشگری، لباس محلی، میراث فرهنگی ناملموس و اطلاعات اقوام، رسوم و آیین های سنتی منطقه به عنوان محتواهای موردنظر نام برد.

منبع: همگردی
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1573

به "اعلام برگزاری پایلوت نمایشگاه اکسپو دبی از اواسط اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برگزاری پایلوت نمایشگاه اکسپو دبی از اواسط اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید