اعلام زمان عرضه تارا اتوماتیک V4

به گزارش لیتن، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از عرضه تارا اتوماتیک در تیپ V4 با سطح تجهیزات ایمنی و رفاهی بالاتر نسبت به نسخه فعلی و اعمال تغییرات در ظاهر محصول برای به روزرسانی و تطابق با جدیدترین ترندهای روز طراحی در بهمن ماه اطلاع داد. محسن رضایی منش توضیح داد: تارا اتوماتیک V4 از پیشرانه TU5P بهینه شده بهره می برد که موتوری 6/ 1لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی بوده و قادر به فراوری 113 اسب بخار قدرت و 144نیوتن متر گشتاور است.

اعلام زمان عرضه تارا اتوماتیک V4

به گزارش ایکوپرس، وی در مورد تغییرات تارا اتوماتیک V4 نسبت به نسخه فعلی اعلام کرد: این خودرو دارای درِ صندوق عقب با قابلیت باز شدن با حرکت پا (Kick Sensor)، گرم کن صندلی های راننده و سرنشین جلو، تودوزی متفاوت برای صندلی ها، تنظیم جلو و عقب برقی صندلی راننده، دوربین دنده عقب داینامیک، چراغ آفتاب گیر راننده و چراغ محفظه داشبورد است و از چراغ خوشامدگویی درهای جلو (زیر رودری ها) بهره می برد که به محض باز شدن درها، روی زمین، جلوی پا راننده و سرنشین را روشن می نماید.

وی با بیان اینکه تغییرات تارا اتوماتیک V4 نسبت به نسخه فعلی در طراحی کابین محدود نمی گردد، توضیح داد: ایران خودرو با هدف به روزرسانی ظاهری تارا اتوماتیک V4 چراغ های عقب با گرافیک جدیدی را روی این خودرو نصب نموده که ضمن بهبود در کیفیت نورهای آن، زیبایی جدیدی به خودرو بخشیده است و علاوه بر آن آنتن کوسه ای نیز جایگزین آنتن میله ای این خودرو شده است.

رضایی منش با اشاره به برنامه فراوری این محصول در بهمن ماه، توضیح داد: می توان پیش بینی کرد اولین عرضه نسخه لوکس تر تارا اتوماتیک به بازار در اواخر امسال یا اوایل سال آینده خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2248

به "اعلام زمان عرضه تارا اتوماتیک V4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان عرضه تارا اتوماتیک V4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید