الکس تربک مجری معروف جپردی! درگذشت

به گزارش لیتن، مجری معروف یک برنامه مسابقه دانش و معلومات عمومی که به مدت 37 سال از تلویزیون آمریکا پخش می شد بر اثر سرطان از جهان رفت.

الکس تربک مجری معروف جپردی! درگذشت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، یکشنبه شب انتشار خبر درگذشت الکس ترِبِک قلب هالیوود را شکست و تعداد زیادی از چهره های شناخته شده به رسانه های اجتماعی رفتند تا به این مجری برنامه محبوب اطلاعات عمومی جِپِردی! ادای احترام نمایند.

تربک آمریکایی-کانادایی ششم مارس 2019 اعلام نموده بود سرطان لوزالمعده درجه 4 دارد، اما گفت آن را شکست می دهد. برنامه جپردی! در بیانیه ای خاطرنشان کرد تربک در کنار خانواده و دوستانش از جهان رفت.

باب آیگر مدیرعامل شرکت دیزنی در بیانیه ای تربک را یک دوست، همکار و نماد خواند. او نوشت: او به ما مهربانی، گرما، هوش و وقار خالص داد که به همین دلیل هر شب و هر سال او را داخل خانه های مان خوش آمد می گفتیم. او همچنین در حالیکه با وقار و تعهد با سرطان مبارزه می کرد به ما نشان داد شجاعت چیست. ما عمیقاً برای همسرش جین، خانواده اش و میلیون ها طرفدار جپردی غمگین هستیم.

سونی پیکچرز در بیانیه ای گفت امروز یک افسانه و عضوی دوست داشتنی از خانواده سونی پیکچرز را از دست دادیم. برای 37 سال فوق العاده، الکس تربک صدایی آرامش بخش و لحظه ای از فرار و سرگرمی در انتها یک روز سخت کاری برای میلیون ها نفر در سراسر جهان بود.

استیو هاروی که خودش از معروف ترین مجری های برنامه های رقابتی است تربک را باکلاس ترین مجری برنامه های رقابتی تاریخ خواند.

وایولا دیویس بازیگر و کارگردان گفت تربک یک جنتلمن حقیقی و قهرمانی شجاع بود. جان لجند آهنگساز و بازیگر نوشت که وقتی در اوهایو بزرگ می شد عاشق جپردی بود و از زمانی که یادش می آید الکس تربک را دوست داشت و به او احترام می گذاشت.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا گفت که جهان یک شخصیت بزرگ را از دست داده است. او اضافه نمود: تقریبا هر شب به مدت بیش از سه دهه، الکس تربک میلیون ها نفر سراسر جهان را سرگرم کرد و به آن ها آموزش داد. عمیق ترین تسلیت را به خانواده، دوستان و تمام افرادی که در سوگ فقدان بزرگ او هستند می گویم.

رایان رینولدز ستاره هالیوودی گفت تربک با وجود نبرد با سرطان قبول کرد پارسال حضوری کوتاه در فیلم مرد آزاد داشته باشد. رینولدز گفت: علاوه بر اینکه مشتاق بود، او قدرتمند، بخشنده، اطمینان دهنده و البته کانادایی بود. دوست داریم الکس تربک؛ و همواره خواهیم داشت.

ست مایرز، استیون کولبر و الن دجنرس دیگر مجری های معروف آمریکایی از او یاد کردند و گفتند او لذت و دانش بسیاری را به مدت چند دهه به خانواده های سراسر جهان داد.

ناسا هم در بیانیه ای گفت شنیدن خبر درگذشت او غم انگیز بود. این سازمان نوشت: اوایل سال جاری او به ما یاری کرد نسل آینده فضانوردان را استخدام کنیم که نمایانگر تعهد او به چالش کشیدن و گسترش دانش مان بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1359

به "الکس تربک مجری معروف جپردی! درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکس تربک مجری معروف جپردی! درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید