امیدوارم در سرانجام فصل جشن صعود به لیگ یک فوتبال کشور را برپا کنیم

به گزارش لیتن، خبرنگاران/هرمزگان شهردار بندرعباس گفت: بعد از مدت ها مردم هرمزگان طعم بهره گیری از قابلیت و اعتماد به نفرات بومی را در تیم فوتبال شهرداری بندرعباس چشیده اند.

امیدوارم در سرانجام فصل جشن صعود به لیگ یک فوتبال کشور را برپا کنیم

مهدی نوبانی در حاشیه حضور در تمرینات تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه نمود: خوشبختانه علی رغم تمامی مسائل در ابتدای فصل با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان و حمایت همه جانبه مجموعه شهرداری بندرعباس توانستیم در نیم فصل نخست مسابقات نتایج درخشانی کسب کنیم.

وی با بیان اینکه به طور حتم در نیم فصل دوم با تقویت نفرات و تداوم حمایت ها می توانیم مدعی جدی صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور باشیم، اعلام کرد: شهرداری بندرعباس نماد ورزش حرفه ای استان هرمزگان است و نتایج درخشان این روزهای تیم فوتبالش باعث ایجاد خوشحالی در جامعه ورزش استان به ویژه قشر جوان و پر انگیزه استان هرمزگان شده است.

نوبانی با تقدیر از اعتماد کادرفنی به نفرات بومی و استفاده بیشتر از قابلیت های بازیکنان هرمزگانی در نیم فصل نخست، اعلام کرد: بعد از مدت ها مردم هرمزگان طعم بهره گیری از قابلیت و اعتماد به نفرات بومی را در تیم فوتبال شهرداری بندرعباس چشیده اند و در کنار گرفتن نتایج مناسب سبب شده تا امیدها برای بازگشت به روزهای اوج تیم فوتبال شهرداری بندرعباس پر رنگ تر شود.

وی با تقدیر از جهانداری، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در جهت برنامه ریزی مناسب برای تداوم نتیجه گیری در نیم فصل دوم، اضافه نمود: به طور حتم با شناختی که از امیر خلیفه اصل در رأس کادرفنی وجود دارد، می توان به آینده تیم فوتبال شهرداری بندرعباس خوشبین بود.

شهردار بندرعباس در انتها گفت: علی غم تمامی مسائل سعی کرده ایم حمایت از تیم فوتبال شهرداری بندرعباس را به بهترین شکل مطلوب انجام دهیم و به طور حتم این موضوع تداوم خواهد یافت زیرا خواست مردم و جوانان این استان حضور در سطح اول فوتبال کشور براساس توانمندی ها خودمان است گرچه در این راه امیدواریم سایر بنگاه های اقتصادی به مدد شهرداری بندرعباس بیایند و با حمایت خود شاهد حضور نماینده فوتبال هرمزگان در لیگ دسته اول فوتبال کشور باشیم و در انتها فصل جشن صعود به لیگ یک بگیریم.

به گزارش خبرنگاران، شهرداری بندرعباس هشتم اسفندماه در هفته نخست نیم فصل لیگ دسته دوم کشور در بندرعباس میزبان تیم منطقه ها نفت خیز جنوب است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2120

به "امیدوارم در سرانجام فصل جشن صعود به لیگ یک فوتبال کشور را برپا کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم در سرانجام فصل جشن صعود به لیگ یک فوتبال کشور را برپا کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید