ایکس ظاهراً می خواهد شناسه های محبوب حساب های غیرفعال را با قیمت 50 هزار دلار بفروشد

به گزارش لیتن، شبکه اجتماعی ایکس در جدیدترین کوشش خود برای کسب عایدی میخواهد شناسه های کاربری حساب های غیرفعال را به فروش برساند و حتی ایمیل هایی را با موضوع هزینه 50 هزار دلاری برای خرید آن ها به کاربران ارسال نموده است.

ایکس ظاهراً می خواهد شناسه های محبوب حساب های غیرفعال را با قیمت 50 هزار دلار بفروشد

براساس گزارش فوربس، ایکس اکنون یک کارگروه نو با نام تیم Handle@ دارد که روی ایجاد بازاری برای خرید شناسه های مربوط به حساب های غیرفعال کار می نماید. ایکس متعلق به ایلان ماسک در امسال بعضی سیاست های خود را تغییر داد که به موجب آن، کاربران باید هر 30 روز یک بار وارد حساب خود شوند و در صورت عدم انجام این کار به مقدار کافی، حساب آن ها به حالت تعلیق تغییر پیدا می نماید یا برای همواره حذف می گردد.

شناسه حساب های غیرفعال ایکس

البته هنوز به طور دقیق تعیین نیست که حساب های ایکس در صورت غیرفعال بودن تا چه مدت زمانی واقعاً از این پلتفرم حذف خواهند شد. پس از اینکه NPR اوایل امسال ایکس (توییتر سابق) را ترک کرد، ماسک گفته بود که فقط چند هفته بعد شناسه آن را اهدا خواهد نمود؛ البته این اتفاق هنوز رخ نداده است. شناسه کاربری music@ دیگر موردی بود که ایلان ماسک آن را در مردادماه امسال تصاحب کرد.

بااین وجود، درحال حاضر کاربران نمی توانند به خودی خود برای تصاحب شناسه های کاربری حساب های غیرفعال کوشش نمایند. درحالی که وب سایت ایکس شرح می دهد که همچنان نمی توان شناسه های کاربری غیرفعال را منتشر کرد، اما گزارش فوربس نشان می دهد که این شرکت درحال آنالیز امکان ایجاد یک بازار به عنوان راه دیگری برای کسب عایدی از کاربران خود است.

این شرکت بعلاوه اخیراً از دو اشتراک پولی نو با ویژگی های متفاوت رونمایی کرد. اشتراک اول با هزینه ماهانه 3 دلار عرضه می گردد که نسبت به اشتراک معمولی 8 دلاری امکانات کمتری ارائه می نماید. بعلاوه یک اشتراک پریمیوم نو با هزینه ماهانه 16 دلار هم معرفی شده است که قابلیت های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

منبع: انتخاب
انتشار: 15 آبان 1402 بروزرسانی: 15 آبان 1402 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2353

به "ایکس ظاهراً می خواهد شناسه های محبوب حساب های غیرفعال را با قیمت 50 هزار دلار بفروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکس ظاهراً می خواهد شناسه های محبوب حساب های غیرفعال را با قیمت 50 هزار دلار بفروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید