بازدید مفصل وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از نمایشگاه تهران

به گزارش لیتن، دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران بیش از چهار ساعت را به بازدید از غرفه های داخلی و خارجی نمایشگاه اختصاص داد.

بازدید مفصل وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از نمایشگاه تهران

از سفر با لحظه آخری تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران، دکتر مونسان پس از حضور در افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران از غرفه های کشور اندونزی، استان گلستان، شرکت منطقه ای آب تهران، کشور ترکیه، شرکت سامانه جامع گردشگری روستایی، کشور مالزی، شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و دنیا گردی ایران، شرکت گردشگری ستاره برج سفید، شرکت علاءالدین، شرکت قصران گشت و غرفه کشور سوئیس بازدید کرد.

دکتر مونسان ضمن حضور در این غرفه ها با نمایندگان شرکت های داخلی و خارجی در راستای گسترش همکاری با وزارتخانه به گفت وگو نشست.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بخش دوم بازدید از نمایشگاه از غرفه مجموعه هتل های پارسیان، مرکز آموزش هتلداری غرب کشور، غرفه استان همدان، هتل شیراز، هگتا هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی و جامعه حرفه ای هتلداران همدان بازدید کرد و در غرفه استان همدان در بخش لالجین پشت میز سفالگری نشست و ساخت یک کوزه سفالی را تجربه کرد.

وی در ادامه با حضور در سالن 18 ضمن بازدید از غرفه صنایع دستی و آلات موسیقی استان کرمانشاه از لوگوی رویداد کرمانشاه 2020 رونمایی کرد و پس از آن از غرفه های استان کردستان، شهرداری ارومیه، استان چهارمحال و بختیاری و استان مرکزی بازدید کرد.

مونسان در غرفه استان مرکزی از اپلیکیشین گردشگری استان مرکزی رونمایی کرد و از صنایع دستی، صنعت پارچه و گلیم بافی، سوغات و محصولات روستایی، دالان گردشگری استان مرکزی که به معرفی مشاهیر این استان پرداخته بود و آیین های مذهبی و بومی محلی شهرستان تفرش، بازدید کرد.

او همچنین در غرفه استان کردستان در جریان نازک کاری، سازه های سنتی و صنایع دستی، گلیم و دف سازی کردستان نهاده شد و از غرفه سردشت بازدید کرد.

غرفه استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه همراه با بازدید از سفره خانه سنتی در غرفه ارومیه و غرفه استان بوشهر و بخش گردشگری دریایی در خلیج فارس آخرین غرفه هایی بود که مورد بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نهاده شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 771

به "بازدید مفصل وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از نمایشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مفصل وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از نمایشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید