تعطیلی کسبه در شب یلدا و احتمال طولانی شدن دورهمی&zwnjها

به گزارش لیتن، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مورد نحوه اعمال محدودیت های تردد در شب یلدا گفت: این نگرانی وجود دارد که مبادا تعطیلی کسبه در ساعت 18 در آستانه شب یلدا، موجب ایجاد فرصت بیشتر برای حضور مردم در منازل یکدیگر گردد.

تعطیلی کسبه در شب یلدا و احتمال طولانی شدن دورهمی&zwnjها

دکتر فرهاد ابول نژادیان در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن شب یلدا، اظهار کرد: در این زمینه باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی گردد تا آخرین یلدای قرن را در خانه خود بمانیم و هشتگ و کمپین آخرین یلدای قرن را در خانه خود بمانیم را راه بیاندازیم.

وی اعلام کرد: اگر پدربزرگ ها و مادربزرگ هایمان را دوست داریم و می خواهیم سال آینده در کنارمان باشند، باید سال جاری در خانه خود بمانیم و به خانه آن ها نرویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در مورد احتمال کاهش ساعات فعالیت کسبه در آستانه شب یلدا، توضیح داد: احتمالا ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه هفته آینده اعمال محدودیت را اعلام کند اما در این خصوص، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اطلاع رسانی خواهد نمود.

ابول نژادیان گفت: در این خصوص، وزارت بهداشت پیشنهادهای خود را به کمیته امنیتی انتظامی ارائه داده است و مقرر شده که همه جوانب سنجیده گردد و پس از آن، تصمیم گیری گردد.

وی اضافه کرد: این نگرانی وجود دارد که مبادا تعطیلی کسبه در ساعت 18 در آستانه شب یلدا، موجب ایجاد فرصت بیشتر برای حضور مردم در منازل یکدیگر گردد بنابراین اگر قرار است تعطیلی اعمال گردد همراه با اعمال محدودیت تردد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1428

به "تعطیلی کسبه در شب یلدا و احتمال طولانی شدن دورهمی&zwnjها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی کسبه در شب یلدا و احتمال طولانی شدن دورهمی&zwnjها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید