جزئیات تغییرات جدید در بورس ، اعلام ساعت جدید معاملات

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط شرکت مدیریت فناوری بورس تهران مبنی بر پر تراکنش بودن معاملات شرکت های بعضی صنایع، به استناد مواد 2 و 3 دستورالعمل اجرائی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران و در راستای بهبود کارکرد سامانه معاملاتی، زمان بندی جدید جلسات معاملاتی صنایع در بورس تهران به صورت موقت از مورخ 99/5/27 تغییر می نماید.

جزئیات تغییرات جدید در بورس ، اعلام ساعت جدید معاملات

براساس این گزارش در جلسه معاملاتی اول زمان پیش گشایش از ساعت 8:30 الی 8:45 و زمان انجام معاملات از ساعت 8:45 الی 11:45 می باشد.

در این جلسه معاملاتی کلیه صنایع، به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت های چند رشته ای صنعتی و صنعت فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله هستند.

در جلسه معاملاتی دوم زمان پیش گشایش از ساعت 12:00 الی 12:15 و زمان انجام معاملات از ساعت 12:15 الی 15:15 است.

لازم به ذکر است در جلسه معاملاتی دوم صنایع فلزات اساسی، شرکت های چند رشته ای صنعتی و فرآورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله می باشند.

شایان ذکر است که کلیه صندوق های قابل معامله (ETF)، اوراق بهادار با درآمد ثابت و نیز معاملات تمامی نمادهای آینده سبد سهام در جلسه دوم معاملاتی قابل معامله خواهند بود.

اخبار مرتبط با پیش بینی بورس هر شب ساعت 21 را در صفحه پیش بینی بورس بخوانید.

منبع: روابط عمومی بورس تهران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1216

به "جزئیات تغییرات جدید در بورس ، اعلام ساعت جدید معاملات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تغییرات جدید در بورس ، اعلام ساعت جدید معاملات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید