خبرنگاران طرح کنترل سلامت اقلام پر مصرف ماه مبارک رمضان در استان مرکزی شروع شد

به گزارش لیتن، اراک - خبرنگاران - مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مرکزی گفت: طرح کنترل سلامت و ایمنی بعضی اقلام پر مصرف ماه مبارک رمضان از روز شنبه همزمان با سراسر کشور در این استان شروع شد.

خبرنگاران طرح کنترل سلامت اقلام پر مصرف ماه مبارک رمضان در استان مرکزی شروع شد

مهناز جعفریان در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: این طرح با هدف اطمینان بخشی از سلامت و ایمنی کالاهای پر مصرف به مردم در ماه مبارک رمضان و جلوگیری از توزیع کالاهای فاقد نشان استاندارد و کیفیت در بازار اجرا شده و با متخلفان برخورد قانونی می گردد.

وی اقلام مورد نظارت ویژه این طرح در ماه مبارک رمضان را کشک مایع، شیر پاستوریزه، شیر فرادما، قند، شکر، چای سیاه و پنیر لاکتیکی عنوان کردو ادامه داد: در اجرای این طرح با بازرسی های ویژه و انجام نمونه برداری و آزمون، نظارت و کنترل دقیق تری نسبت فرآورده های توزیع شده در بازار انجام می گردد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: طرح کنترل بازار اقلام پر مصرف در ماه مبارک رمضان تا سرانجام این ماه ادامه دارد.

جعفریان از مردم خواست برای مشارکت در این طرح و اطمینان از کالاهای دارای نشان استاندارد، کد 10 رقمی درج شده در زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال نموده و در صورت عدم انطباق مشخصات دریافتی، موارد تخلف را به اداره کل استاندارد استان مرکزی اطلاع رسانی نمایند.

664 واحد تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری در استان مرکزی فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1047

به "خبرنگاران طرح کنترل سلامت اقلام پر مصرف ماه مبارک رمضان در استان مرکزی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح کنترل سلامت اقلام پر مصرف ماه مبارک رمضان در استان مرکزی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید