خوش خبر: یقین دارم تیم ملی والیبال تاریخ ساز خواهد شد

به گزارش لیتن، تهران (پانا) - سرپرست تیم ملی والیبال در شروع اردوی این تیم خطاب به بازیکنان، گفت یقین دارم که شما نیز برای والیبال ایران تاریخ سازی خواهید کرد و در فکر مردم می مانید.

خوش خبر: یقین دارم تیم ملی والیبال تاریخ ساز خواهد شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر در جمع بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی والیبال، اضافه نمود: در ابتدا یادی کنیم از درگذشتگان این جمع به ویژه علیرضا پیشیاره ماساژور تیم ملی ایران که همواره یار و یاور تیم ملی بود و آغاز اردو بدون علی برای خودم خیلی سخت است. به هر حال تقدیر چنین بود و امیدوارم روحش شاد و در آرامش باشد.

وی توضیح داد: نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ایران آغاز شد و سال بسیار سختی در پیش داریم. به همین علت می طلبد بازیکنان با تمام توان هم از نظر فکری و هم از نظر جسمی در اختیار تیم ملی باشند.

سرپرست تیم ملی والیبال به شرایط جامعه و نگرانی های کرونا اشاره نمود و گفت: این شرایط ایجاب می نماید که بازیکنان منسجم تر در اختیار تیم ملی باشند تا با یک سهل انگاری شانس خود را برای حضور در تیم ملی از دست ندهند.

وی با یادآوری این که برای پوشیدن لباس تیم ملی رقابت بسیار سختی خواهید داشت، گفت: انتخاب و عضویت در تیم ملی در رویدادهای مهم پیش رو افتخار بزرگی است. در صورت عضویت در تیم ملی نگاه بیشتری به شما است و به همین علت باید از نظر رفتاری در تیم و جامعه مراقب باشید. فعالیت نامناسب در فضای مجازی می تواند برای حضور شما در تیم ملی تاثیر منفی بگذارد.

خوش خبر با تاکید بر این که رعایت نظم و قوانین تیم ملی بسیار مهم است، خطاب به بازیکنان حاضر در اردو گفت: بازیکنان تیم ملی والیبال ایران از نظر ظاهری باید در شرایط مناسبی باشند. شما رده های سنی مختلف را طی کردید و به این مرحله رسیدید و کاملا با شرایط تیم های ملی والیبال ایران آشنا هستید.

وی در انتها با ابراز موفقیت برای بازیکنان، اضافه نمود: یقین دارم که این تیم نیز برای والیبال ایران تاریخ سازی خواهد نمود و در فکر مردم خواهد ماند. بازیکنان و کادر فنی تیم ملی شادی مردم و موفقیت والیبال ایران را می خواهند و حتما برای رسیدن به این هدف تمام کوشش خود را بکار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2114

به "خوش خبر: یقین دارم تیم ملی والیبال تاریخ ساز خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش خبر: یقین دارم تیم ملی والیبال تاریخ ساز خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید