رکورد تازه پرسپولیس: کمترین باخت در تاریخ لیگ برتر

به گزارش لیتن، درست است که پرسپولیس که دو امتیاز بازی خانگی برابر سپاهان را از دست داد اما در عوض رکورد کمترین باخت در تاریخ لیگ برتر را به نام خود کرد.

رکورد تازه پرسپولیس: کمترین باخت در تاریخ لیگ برتر

رکورد تازه پرسپولیس: کمترین باخت در تاریخ لیگ برتر

سرخپوشان تهرانی با تساوی خانگی برابر سپاهان که همچنان یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می آید علاوه بر اینکه فاصله پنج امتیازی خود با این تیم را حفظ کردند، یکی از رکوردهای تاریخ لیگ برتر را هم به نام خود به ثبت رساندند.

پرسپولیسی ها در دیداری بسیار حساس و البته پرحاشیه مقابل شاگردان امیر قلعه نویی به تساوی بدون گل رسیدند تا یکی از دو فینال خود در هفته های سرانجامی لیگ را با حسرت تمام نموده باشند. هر چند با این نتیجه، فاصله پنج امتیازی دو تیم همچنان حفظ شده و البته بهترین فرصت برای کاهش فاصله با پرسپولیس صدرنشین، نصیب استقلال شد که از آن استفاده ای نکرد و در مشهد به پدیده باخت تا در فاصله 6 امتیازی با پرسپولیس صدرنشین، به رده سوم سقوط کند.

همین شانس درِ خانه سپاهان را هم زده بود و این تیم می توانست با تحمیل دومین شکست فصل به پرسپولیس، خود را به دو امتیازی اش برساند و فرصت قهرمانی را برای خودش زنده نگه دارد اما این تیم هم مثل آبی ها بهترین فرصت را از دست داد.

پیروزی سپاهان برابر پرسپولیس در هفته بیست و هفتم از یک جهتی دیگر هم برای تیم اصفهانی اهمیت داشت: شکست پرسپولیس باعث می شد تعداد باخت های این تیم تا سرانجام هفته بیست و هفتم لیگ برتر به 2 شکست رسیده و زردپوشان همچنان یکی از رکوردداران تاریخ لیگ برتر از نظر کمترین باخت تا هفته 27 لقب بگیرند.

پرسپولیس اما با همان یک امتیازی که از سپاهان گرفت، تعداد باخت های این تیم در فصل جاری را روی عدد یک نگه داشت و در عوض این شاگردان برانکو بودند که رکورد کمترین تعداد باخت تا سرانجام هفته بیست و هفتم را به نام خود ثبت کردند.

پیش از این، سپاهان در این زمینه رکورددار تاریخ لیگ برتر بود. این تیم در دهمین دوره لیگ برتر با 2 شکست تا سرانجام هفته بیست و هفتم رکورددار کمترین شکست بود که آدینه شب این رکورد از دستش خارج شد. در واقع سپاهان بهترین فرصت را داشت تا با غلبه بر پرسپولیس دو هدف را نشانه بگیرد اما برانکو و بازیکنانش مانع از تحقق این امر و خودشان رکورددار شدند.

11 - 390

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 228

به "رکورد تازه پرسپولیس: کمترین باخت در تاریخ لیگ برتر" امتیاز دهید

4 کاربر به "رکورد تازه پرسپولیس: کمترین باخت در تاریخ لیگ برتر" امتیاز داده اند | 1.3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد تازه پرسپولیس: کمترین باخت در تاریخ لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید