ضرورت تشکیل هئیت های اندیشه ورز متشکل از بانوان کارآفرین و فعال اجتماعی در منطقه 10

به گزارش لیتن، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در نشست هم اندیشی حوزه زنان که در منطقه 10 و با حضور فاطمه قاسم پور نماینده مجلس و شهردار منطقه و بانوان کارآفرین و فعال منطقه برگزار شده بود در جریان فعالیت ها و مسائل و خواسته های بانوان کارآفرین قرارگرفت.

ضرورت تشکیل هئیت های اندیشه ورز متشکل از بانوان کارآفرین و فعال اجتماعی در منطقه 10

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در نشست هم اندیشی حوزه زنان که در منطقه 10 و با حضور فاطمه قاسم پور نماینده مجلس و شهردار منطقه و بانوان کارآفرین و فعال منطقه برگزار شده بود در جریان فعالیت ها و مسائل و خواسته های بانوان کارآفرین قرارگرفت.

وی پس از استماع صحبت های بانوان کارآفرین و فعال اجتماعی با تاکید بر این که کارآفرینی از دو بعد ایجاد اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی بسیار حائز اهمیت و توجه است، اضافه نمود: چرا که عدم اشتغال و مسائل مالی موجبات آسیب های اجتماعی در شهر را فراهم می نماید.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران اظهار کرد: کارآفرینی و ایجاد زیرساخت برای فروش محصولات یکی از دغدغه هایی بود که در برنامه های شورای ششم مورد آنالیز قرار دادیم و به همین منظور بنا شد معاونت شهری زمینه ای را در فروشگاه های زنجیره ای شهروند فراهم کند تا بانوان کارآفرین بتوانند محصولات تولیدی خود را ارائه نمایند.

نجفی بعلاوه در مورد امکان دریافت وام برای کارآفرینان بیان کرد: اخیرا با صندوق کارآفرینی امید مذاکراتی داشتیم و امیدواریم بتوانیم وام های بلند مدت با بهره کم را در اختیار کارآفرینان قرار دهیم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از شهردار خواست بانوان کارآفرین و فعال حوزه اجتماعی منطقه را شناسایی و جلسات مستمری را تحت عنوان هئیت اندیشه ورز به منظور توسعه کارآفرینی بانوان فعال تشکیل دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2137

به "ضرورت تشکیل هئیت های اندیشه ورز متشکل از بانوان کارآفرین و فعال اجتماعی در منطقه 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تشکیل هئیت های اندیشه ورز متشکل از بانوان کارآفرین و فعال اجتماعی در منطقه 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید