نجات9مادرباردار کردستانی ازمرگ

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، سیامک واحدی امروز سه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه سلامت استان در سنندج گفت: از سالیان گذشته تاکنون دشمنان ما عزم خود را جزم کردند که از هر طریقی گردیده به کشورمان ضربه وارد نمایند.

نجات9مادرباردار کردستانی ازمرگ

وی مطرح کرد: ما در هر صورت و در هر شرایطی آماده ایم در مقابل دشمنانمان بایستیم و اجازه ندهیم خللی در هیچ حوزه ای ایجاد گردد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت آمادگی نسبی مقابله با هر بحرانی را داریم، مطرح کرد: اقتضای برهه کنونی این است که خود را با شرایط کنونی تطبیق دهیم و انتظارات خود را کاهش دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه مردم سرمایه های نظام هستند، بیان کرد: همه ما یک صدا و یک نوا زیر پرچم جمهوری اسلامی و تحت رهبری حرکت نموده و خواهیم کرد.

واحدی با بیان اینکه دشمنان از هر ابزاری برای مرعوب کردن و شکست ما استفاده می نمایند، اضافه کرد: مقاومت و وحدت را باید تکرار کنیم و بی شک در سیاست دینی کشورما درس اول و آخر ما وحدت بوده و هست.

وی مطرح کرد: همه ما مسئولان و اهالی رسانه در بیان واقعیت ها با نیت اصلاح آنها نباید کوتاهی کنیم و آنچه احتیاج استان است را باید به گوش مسئولان کشوری برسانیم تا برای برطرف آن اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات و کارهای زیادی در حوزه بهداشت ودرمان استان انجام گردیده است، گفت: در ترویج زایمان طبیعی و کاهش مرگ ومیر مادران باردار رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 9 مادر باردار با عمل مداخلانه کادردرمانی استان از مرگ نجات پیدا کردند و خوشبختانه در سال جاری هیچ گونه مرگ مادر بارداری دراستان نداشته ایم.

واحدی با اشاره به اینکه توسعه سلامت جزو اولویت ها است، ادامه داد: هزار و 600 نفر در کادر بهداشت ودرمان استان مشغول به کار شدند و اگر کاهش بیکاری در استان رخ داده بیشتر آن مرهون جذب نیرو در این حوزه بوده است.

وی مطرح کرد: متاسفانه گاها خواسته یا ناخواسته درگیر کارهایی می شویم که برای ما سم است و در این راستا از اهالی رسانه انتظار داریم بیشتر کمک حال ما باشند تا تفکر استراتژیک داشته باشیم.

وی از جمله برنامه ها و فکرهای خود برای آینده بیمارستان کوثر سنندج تبدیل این بیمارستان به تراز نخست در کشور خواند و گفت: هوشمندسازی بیمارستان کوثر از جمله برنامه هایی است که در آینده آن را دنبال خواهیم کرد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 26

به "نجات9مادرباردار کردستانی ازمرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات9مادرباردار کردستانی ازمرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید