پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99 دانشگاه سمنان تا اطلاع ثانوی از مراجعه حضوری خودداری نمایند

به گزارش لیتن، دانشگاه سمنان ضمن اطلاعیه ای از پذیرفته شدگان دانشگاه سمنان در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته خواست تا از مراجعه حضوری به این مرکز آموزشی تا اطلاع ثانوی خودداری نمایند.

پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99 دانشگاه سمنان تا اطلاع ثانوی از مراجعه حضوری خودداری نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه سمنان ضمن اطلاعیه ای از پذیرفته شدگان دانشگاه سمنان در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته خواست تا از مراجعه حضوری به این مرکز آموزشی تا اطلاع ثانوی خودداری نمایند.

لازم به ذکر است که باتوجه به شرایط پیش آمده و گستردگی مجدد ویروس کرونا پذیرفته شدگان فعلا تنها به وسیله برنامه زمان بندی ثبت نام مجازی و حضوری که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد، اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1317

به "پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99 دانشگاه سمنان تا اطلاع ثانوی از مراجعه حضوری خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرفته شدگان کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99 دانشگاه سمنان تا اطلاع ثانوی از مراجعه حضوری خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید