چارت تشکیلاتی اداره ارشاد جم تقویت گردد

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، محمد حسینی عصر پنجشنبه در اختتامیه دومین سوگواره کشوری تعزیه با حضور وزیر ارشاد گفت: شهرستان جم از شهرستان های ادب پرور و اهل فرهنگ است که در عرصه های مختلف فرهنگی هنری توانسته است گام های بزرگی بردارد.

چارت تشکیلاتی اداره ارشاد جم تقویت گردد

وی اضافه نمود: دومین سوگواره کشوری تعزیه در جم برگزار گردید که با استقبال خوب هیئت های تعزیه کشور روبرو شد و امیدواریم با نگاه ویژه متولیان عرصه فرهنگ و هنر به ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این سوگواره با کیفیت بهتر و مطلوب تر تداوم یابد.

فرماندار جم گفت: یکی از چالش های جدی شهرستان جم با وجود ظرفیت های بزرگ فرهنگی و هنری، کمبود زیرساخت های فرهنگی شهرستان است.

وی گفت: پروژه های مهمی چون مجتمع فرهنگی هنری بخش ریز با وجود گذشت 7 سال از آغاز عملیات اجرایی همچنان با مسائل اعتباری برای تکمیل و بهره برداری روبرو است.

حسینی بیان نمود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم طی سالیان طولانی از ضعف شدید در حوزه نیروی انسانی رنج می برد و ضروری است در زمینه تقویت چارت تشکیلاتی اهتمام جدی صورت گیرد.

وی اضافه نمود: یکی از نیازهای مهم هنرمندان بلندآوازه و خلاق شهرستان جم موضوع احداث نگارخانه است که امیدواریم این موضوع با عنایت ویژه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی محقق گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 126

به "چارت تشکیلاتی اداره ارشاد جم تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چارت تشکیلاتی اداره ارشاد جم تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید