چرا مسئولان دانشگاه حکیم سبزواری به مطالبات دانشجویان پاسخ نمی دهند؟

به گزارش لیتن، معاون سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری با اشاره به وعده یک ساله مسئولان این دانشگاه برای پاسخگویی به مطالبات دانشجویان گفت: درصورت ادامه این فرایند، مستند ها را منتشر می کنیم.

چرا مسئولان دانشگاه حکیم سبزواری به مطالبات دانشجویان پاسخ نمی دهند؟

سیدسجاد حسینی، معاون سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به جوابگو نبودن مسئولان این دانشگاه به مطالبات دانشجویان، اظهار کرد: در نیمه دوم سال 98 اتفاقاتی در دانشگاه ما رخ داد که پیگیر شفافیت درباره آن ها با مسئولان سطح اول دانشگاه بودیم، اما به دلیل شیوع کرونا، درخواست های ما برای برگزاری جلسه با مسئولان، در حد قول و وعده بوده است.

حسینی با تأکید براینکه مسائل زیادی است که درباره آن مسئولان دانشگاه باید جوابگو باشند، بیان نمود: جوابگویی مسئولان درباره بعضی منابع درآمدی دانشگاه و فساد مالی که در سال های قبل در دانشگاه ما اتفاق افتاده، مسائل فرهنگی که در حاشیه برگزاری بعضی جشن ها اجرا شده و موضوعات دیگر، مطالبه ما از آنان بوده است.

معاون سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در نیمه دوم سال 98 از سوی امور فرهنگی دانشگاه ما، جشن هایی برگزار می گردد که شباهت بسیاری با کنسرت داشته و حتی دادستان شهرستان، مانع برگزاری دومین جشن می گردد.

وی ادامه داد: حتی در این مراسم ها افراد سیاسی با هدف تبلیغات برای انتخابات حضور پیدا نموده بودند و مساله تا آنجا پیش رفت که یکی از نامزد های انتخابات مجلس که با مسئولان دانشگاه مرتبط بوده، شماره دانشجویان را گرفته و آنان را عضو یک گروه تلگرامی می نماید و با وعده حل مسائل دانشجویان، از آنان می خواهد که امور تبلیغاتی را برای ستاد وی انجام دهند!

حسینی با بیان اینکه بهانه مسئولان دانشگاه ما این است که زیرساخت لازم برای برگزاری جلسه را ندارند، گفت: مسئولان دانشگاه ما مدعی هزینه کرد 6 میلیاردی برای سایت دانشگاه هستند، بنابراین چطور است که برای یک جلسه مجازی زیرساخت لازم را ندارند؟

وی توضیح داد: مطالبه ما این است که فضای مصاحبهی دو طرفه در دانشگاه فراهم گردد. ما اهل جنجال نیستیم و به دنبال راه مصاحبه با مسئولان دانشگاه هستیم، اما وقتی این فضای مصاحبه ایجاد نمی گردد، مستند هایی درباره این مطالبات را منتشر می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1645

به "چرا مسئولان دانشگاه حکیم سبزواری به مطالبات دانشجویان پاسخ نمی دهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مسئولان دانشگاه حکیم سبزواری به مطالبات دانشجویان پاسخ نمی دهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید