کرونا بزرگترین رویداد تجاری IT آسیا را لغو کرد

به گزارش لیتن، برگزار کنندگان کامپیوتکس در اسفند ماه اعلام کردند که این رویداد تجاری را به جای خردادماه تا اواخر شهریور به تعویق خواهند انداخت.

کرونا بزرگترین رویداد تجاری IT آسیا را لغو کرد

به گزارش خبرگزاری مالی ایران، شیوع ویروس کرونا تا به امروز باعث لغو مراسم ها و کنفرانس های زیادی شده و جدیدترین قربانی این ویروس کشنده، نمایشگاه کامپیوتکس 2020 است.

اگرچه در گذشته خبر تعویق برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس 2020 منتشر شده بود، اما حالا برگزارکنندگان اعلام نموده اند که این نمایشگاه امسال برگزار نمی گردد و باید منتظر برگزاری آن در خرداد 1400 باشیم. این رویداد عظیم در کنار سایر نمایشگاه ها مانند کنگره دنیای موبایل 2020 قرار می گیرد که به علت شیوع کرونا برگزار نشد.

در بیانیه مطبوعاتی منتشر شده به تعداد پایین مبتلایان و قربانیان کرونا در تایوان اشاره شده است. اگرچه این کشور فاصله کمی تا چین، منشا ویروس کووید-19 دارد اما تا به امروز تنها 443 نفر به این بیماری مبتلا شده اند و شمار قربانیان آن به 7 نفر رسیده است. یکی از دلایل اصلی این موضوع، محدودیت های شدید سفر به این کشور است، بنابراین دعوت از 43 هزار نفر برای شرکت در یک مراسم در فضای سرپوشیده می تواند شمار مبتلایان در این کشور را افزایش چشمگیری دهد.

این مراسم از تاریخ 12 خرداد تا 16 خرداد سال آینده برگزار خواهد شد و برنامه آنلاین نیز برای افراد درنظر گرفته می گردد. در حالی که نمایشگاه کامپیوتکس امسال برگزار نمی گردد، در ماه های آینده شاهد برگزاری نمایشگاه IFA در برلین به صورت فیزیکی خواهیم بود و نمایشگاه CES 2021 نیز چنین رویه ای در پیش می گیرد.

تا به امروز نمایشگاه و کنفرانس های زیادی در سراسر دنیا قربانی کرونا شده اند که از میان آن ها می توان به نمایشگاه SXSW، کنفرانس بین المللی فیسبوک و نمایشگاه بین المللی خودروی نیویورک اشاره نمود. انتظار می رود با عرضه واکسن کرونا در اواخر امسال میلادی یا اوایل سال آینده، شاهد برگزاری نمایشگاه ها به صورت عادی از نیمه دوم سال 2021 باشیم. تا به امروز بیش از 7.7 میلیون نفر به کووید-19 مبتلا شده اند و شمار قربانیان این ویروس نیز از مرز 428 هزار نفر عبور نموده است.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1127

به "کرونا بزرگترین رویداد تجاری IT آسیا را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا بزرگترین رویداد تجاری IT آسیا را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید