کمالوند: من با فرهاد برادرم و برای یاری به او به استقلال آمده ام، به قهرمانی نه، به بازی با پیکان فکر می کنم

به گزارش لیتن، فراز کمالوند، مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که پست برای او در استقلال اهمیت ندارد و برای دوستی با فرهاد مجیدی و یاری به او آمده است.

کمالوند: من با فرهاد برادرم و برای یاری به او به استقلال آمده ام، به قهرمانی نه، به بازی با پیکان فکر می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فراز کمالوند، مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد گفت: بازی خوب و سنگینی بود. تا دقیقه 30 بازی فولاد از ما بهتر بود، اما پس از یک جابه جایی در خط هافبک کم کم به بازی تسلط پیدا کردیم و در نیمه دوم هم بازی در اختیار ما بود.

وی درباره اینکه آیا پست او در استقلال مربی است یا مدیر فنی خواهد بود، گفت: بحث مدیر فنی و این چیزها نیست. من و فرهاد با یکدیگر برادر و دوست هستیم. من آمده ام به او و تیم استقلال یاری کنم و هر کاری از دستم بر بیاید، انجام می دهم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا این تیم می تواند به قهرمانی برسد، گفت: اکنون به هیچ چیز فکر نمی کنم. من از امشب تمام فکرم بازی با پیکان در جام حذفی است و بعد از آن به بازی با ماشین سازی فکر می کنیم. ما بازی به بازی جلو می رویم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1614

به "کمالوند: من با فرهاد برادرم و برای یاری به او به استقلال آمده ام، به قهرمانی نه، به بازی با پیکان فکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: من با فرهاد برادرم و برای یاری به او به استقلال آمده ام، به قهرمانی نه، به بازی با پیکان فکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید