برگزاری مراسم معارفه رییس جدید پژوهشکده پولی و بانکی

به گزارش لیتن، خبرنگاران: مراسم معارفه شاپور محمدی؛ رییس پژوهشکده پولی بانکی برگزار گردید.

برگزاری مراسم معارفه رییس جدید پژوهشکده پولی و بانکی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشکده پولی وبانکی، مراسم معارفه شاپور محمدی رییس جدید پژوهشکده پولی و بانکی با حضور اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی، ابوالفضل نجارزاده، معاون اداری و مالی بانک مرکزی، هومن رضا مدنی شاهرودی مدیرکل حوزه هیئت عامل بانک مرکزی و مدیران پژوهشکده پولی و بانکی برگزار گردید.

دراین مراسم، اکبر کمیجانی، گفت: رییس کل بانک مرکزی پس از آنالیز به این جمع بندی رسیدند که دکتر شاپور محمدی سکان راهنمایی پژوهشکده پولی و بانکی را به عهده گیرد.

وی با اشاره به سوابق اکادمیک و اجرایی دکتر محمدی، توضیح داد: که ایشان از فرهیختگان دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران هستند و طی سال های گذشته مسئولیت های متعددی از جمله ریاست سازمان بورس، معاون مالی وزارت امور اقتصاد و دارایی و ... را به عهده داشتند و این مساله به این معنا است که با مبانی نظری اقتصاد و مدیریت به ویژه مدیریت مالی و تلفیق آن با تجربیات متعدد آشنایی دارد.

کمیجانی با تاکید بر سطح علمی بالای پژوهشگران و اعضای هیات علمی و مدیران گروه های مختلف در پژوهشکده پولی و بانکی، گفت: امید دارم با حضور رییس جدید، شاهد شکوفایی بیش از پیش فعالیت های پژوهشی باشیم.

در ادامه ابوالفضل نجارزاده، معاون اداری و مالی بانک مرکزی نیز گفت: دکتر محمدی سابقه کاری و رزومه شخصی خوبی دارند و جز معدود اقتصاددان هایی است که هم زمان با صندلی علمی در حوزه اجرائی کشور نیز فعالیت دارند و فردی خوشنام است.

وی ادامه داد: با این انتخاب رییس کل بانک مرکزی، همکاران در پژوهشکده باید به آینده امیدوار باشند و آرزوی توفیق روزافزون برای دکتر محمدی دارم.

شاپور محمدی رییس پژوهشکده پولی و بانکی با تاکید بر مبارک بودن همزمانی شروع ماه مبارک رمضان و اولین روز کاری در پژوهشکده گفت: از اعتماد رییس کل بانک مرکزی به بنده تشکر میکنم و بی شک خوشنامی پژوهشکده مرهون زحمات همکاران درمجموعه است.

محمدی، تدوین برنامه 5 ساله و چشم انداز پژوهشکده را از برنامه ها خود اعلام کردو گفت: برای تدوین این برنامه هماهنگی های مناسبی با بانک مرکزی انجام خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1039

به "برگزاری مراسم معارفه رییس جدید پژوهشکده پولی و بانکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم معارفه رییس جدید پژوهشکده پولی و بانکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید