تعامل دستگاه های اجرایی و قضایی مشکلات مردم را برطرف می نماید

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، حمید شکری روز دوشنبه در دیدار با دادستان مراغه اضافه نمود: همکاری و همراهی دستگاه های خدمات رسان در راستای حل مشکلات و معضلات شهرستان در حوزه های مختلف ضروری است.

تعامل دستگاه های اجرایی و قضایی مشکلات مردم را برطرف می نماید

وی اضافه نمود: دادستان به عنوان مدعی العموم حافظ منافع مردم در جامعه است و با ورود به موقع دادستانی بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی در جامعه رفع می گردد.

وی افزود: دستگاه قضایی به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار کشور نقش مهمی در حراست و پاسداشت از آرمان ها و ارزش های والای نظام و انقلاب اسلامی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز گفت: در راستای خدمت به مردم، آماده همکاری و تعامل با تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان هستیم.

نادر نجد اضافه نمود: حل مشکلات اجتماعی مردم با ارائه راهکارهای اجرایی از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی است.

وی افزود: دستگاه قضایی با تعامل و هماهنگی با دیگر حوزه ها به ویژه بخش دولتی به طور جدی اماده مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی، قانون شکنی و جرائم مختلف است و در تأمین امنیت همه جانبه در جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

وی استفاده از تجربیات مسئولان را بدون در نظر گرفتن جناح های سیاسی ضروری دانست و اضافه نمود: استفاده از تجربیات مسئولان باید به دور از جناح بازی های سیاسی و در راستای توسعه و حل مشکلات شهرستان باشد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 11

به "تعامل دستگاه های اجرایی و قضایی مشکلات مردم را برطرف می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعامل دستگاه های اجرایی و قضایی مشکلات مردم را برطرف می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید