شناسایی یک هزار و 224 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

به گزارش لیتن، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی یک هزارو 224 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس طی 24 ساعت گذشته در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

شناسایی یک هزار و 224 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از اصفهان، نورالدین سلطانیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به تعداد کل موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا از ابتدا تا به امروز، گفت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و 183 هزار و 364 نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی تعداد کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان 416 هزار و 110 نفر گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، شرح داد: همچنین تعداد 16 هزار و 505 نفر آمار کل فوت شدگان قطعی و مشکوک به علت کرونا از ابتدای همه گیری این ویروس در استان اصفهان بوده است.

وی ادامه داد: تعداد 176 هزار و 564 نفر نیز تعداد کل بستری شدگان کرونا از ابتدا تا کنون بوده و تعداد بهبود یافتگان نیز 118 هزار و 464 نفر اعلام شده است.

سلطانیان با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 224 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان بستری هستند، اضافه کرد: از این تعداد 229 بیمار در بخش مراقبت های ویژه نگهداری می شوند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید به آمار بیماران بهبود یافته تازه مبتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته، گفت: در این بازه زمانی 133 بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی ترخیص شدند.

وی تاکید کرد: آمار مرگ و میر بیماران مشکوک و قطعی به کرونا طی 24 ساعت اخیر در استان اصفهان را 16 نفر گزارش شده است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1930

به "شناسایی یک هزار و 224 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی یک هزار و 224 بیمار نو مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید