علی شکاری خوش شانس ترین مرد دو زنه ایران ! ، عایدی نجومی در اینستاگرام!

به گزارش لیتن، خبرنگاران: علی شکارچی این روزها در فضای مجازی نامش بر سر زبان ها افتاده است آن هم به این علت که دو همسر دارد و با حضور آنها محتواهایی فراوری و پخش می نماید و از همین طریق عایدی نجومی دارد.

علی شکاری خوش شانس ترین مرد دو زنه ایران ! ، عایدی نجومی در اینستاگرام!

مرد دوزنه شاخ اینستاگرامی شد. مرد دوزنه این روزها فالورهای زیادی را همراه خود نموده است. مرد دوزنه از طرف افراد زیادی موردانتقاد قرار گرفته است. مرد دوزنه تبلیغ چند همسری می نماید که با عرف این روزهای جامعه ما هم خوانی ندارد.مرد دوزنه که این روزها در اینستاگرام معروف شده است را در این گزارش بیشتر بشناسید

.

به گزارش خبرنگاران، این روزها اینستاگرام محلی برای پخش کردن محتواهایی شده بعضی از افراد آن را بدون هیچ فیلتری فراوری ومنتشر می نمایند. هلی شکارچی هم یکی از این شاخ های فضای مجازی است. او عکسهایی که او از خود و دو همسرش در صفحه (عمومی) اینستاگرامش به اشتراک میگذارد مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

همان طور که می دانید فرهنگ چند همسری در بین کشورهای خاورمیانه رایج آست بعلاوه در کشورمان این فرهنگ در بعضی از شهرها جا افتاده اما به صورت رسمی در کشور و در بین عموم مردم به رسمیت شناخته نمی گردد

پیش از از این نوید ابراهیمی با چهار همسر سوژه رسانه های قرار گرفته بود نوید ابراهیمی دارای 4 همسر بوده که همه آنها تحصیل نموده و دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس هستند.

براساس آمارهای اطلس شرایط زنان و خانواده، بالاترین درصد مردانی که بیش از یک همسر دارند متعلق به استان سیستان و بلوچستان است، این درحالیست که استان سمنان با نرخ 0.69 درصد نسبت به سایر استان ها کمترین اندازه چندهمسری را تجربه نموده و در این زمینه رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.

نگاهی بر آمارهای اطلس شرایط زنان و خانواده که بر مبنای سال 95 تهیه شده، نشان می دهد بالاترین درصد زنانی که همسرشان بیش از یک زن دارند، متعلق به استان سیستان و بلوچستان و کمترین این زنان متعلق به استان سمنان هستند.

به طوریکه 14.9 درصد زنان استان سیستان و بلوچستان شوهرشان بیش از یک همسر دارد، پس از آن استان هرمزگان با نرخ 7.03 درصد نسبت به سایر استان ها در رتبه دوم قرار گرفته است.

در این میان 0.69 درصد زنان استان سمنان و 0.81 درصد زنان مازندران همسرشان بیش از یک زن دارند که نسبت به سایر استان ها به ترتیب رتبه 31 و 30 را به خود اختصاص داده اند و در شرایط بهتری قرار دارند.

منبع: رکنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1850

به "علی شکاری خوش شانس ترین مرد دو زنه ایران ! ، عایدی نجومی در اینستاگرام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی شکاری خوش شانس ترین مرد دو زنه ایران ! ، عایدی نجومی در اینستاگرام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید